Alltså FACE

Amanda spårar med Photo Booth.


Det jag vill förmedla med bilden: Hehehe! Gå inte ensama på kvällen barn för då kan någon läskig person komma! Tex. JAG HE.HE.
Det jag vill förmedla med bilden: TITTA TITTA! JAG KAN SE UT SOM EN KANIN!
Det jag vill förmedla med bilden: Håll för munen med fingret, ser du lilla munnen då? Om du gör det; hehehahahhahohohöhö
Det jag vill förmedla med bilden: Jag ska spela gitarr på min mosters bröllop!!
Det jag vill förmedla med bilden: KVACK! KVACK!
Det jag vill förmedla med bilden: asdfghjkläöilrejgveuvblsjvnhvapghpaängjeubgbvu!
Det jag vill förmedla med bilden: Inga news, men vi har spanish prov på fredag. OJ! Varför kunde jag inte bara få en gnutta av kunskap i spanska? VA?!?
Det jag vill förmedla med bilden: Puss hej, titta på mig! Försöker vara fin, sätta på mig ett grin (= leende). Men det funkar ej, jag ser mer ut som en potatis-tjej!

Kommentarer
Postat av: wilma

hahahah det där var kul :D

2011-10-03 @ 16:57:43
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: agnes

asså å spanskafejset känner jag igen! varje morgon och när du är arg, då måste man akta sig

2011-10-03 @ 17:38:00
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0