Alltså... så himla konstiga... TITTA!

Denna underbart konstiga dam har jag suttit och fikat med på wayne´s, vi drack varm choklaa som Sanna tillagade. Fatta om vi blev förvånade när hon stod i kassan lixom. Jag tyckte typ hon var cool som kunde sköta pengar i kassan. Vi hade tänkt oss att vi skulle minska på våran hög med läxor, fast det blev som inte av. Nu ska jag plocka in kläder i garderoben, det är tydligen där dom ska vara. NU ska jag göra det. Eller kanske lite senare. Eller kanske inte. OJ nu kom pappa och klagade på att jag hade stökigt. Måste vara en duktig dotter nuu.

Kommentarer
Postat av: agnes

trevligt att jag var en spöke och du en chokladbit?

2011-10-20 @ 07:45:38
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0