Come together, right now

Har pluggat hela eftermiddagen kan typ ändå inte hälften av vad alla kan men jag kämpade på iallafall. Var tvungen att skippa träningen för annars skulle inget ha blivit gjort. När jag var helt klar med allt jag hade tänkt så begav jag mig till Centralen. Där var det tårtbakartävling med tema höst, riktigt coola tårtor blev det, ni kan nog inte ens tänka er! Efter det var det andakt, vilket var sjukt mysigt. Älskar att vara där, blir så sjukt lycklig. Det gör typ min vecka, även fast jag aldrig hinner gå dit eftersom att jag har träning i vanliga fall. Min slutsats på hemvägen var att jag borde fara dit oftare. Nu ska jag sova.PUSS
Ps. sjukt tråkig text, jag somnade typ när jag läste igenom Ds.

Kommentarer
Postat av: agnes

over me

2011-10-26 @ 18:28:29
Postat av: ludvig

jag ÄR feett proffsig!

2011-10-27 @ 16:28:52
URL: http://apelsinmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0