Min fina dag: Iphone dokumentation

Själva skoldagen har varit sjuuukt soft. Helt galet. Vi fick en halvtimmes sovmorgon (en biggie för folk som aldrig får det... aka. VI) och givk till idun där vi fick gratis chips och festis och såg filmen "jag saknar dig". Grät yttrest diskret så jag tror faktiskt ingen i min omgivning märke att jag ens gjorde det. Sedan hadr vi 20 minuters SO, som var ganska onödig för typ inget hände. SEN gick jag och AgnesPagnesPirumParum till Schmäck och åt lite kladdkaka. Skrattade som aldrig förr gjorde vi också. Många tyckte vi var konstiga. Blickar säger mycket om jag ska säga så. Sedan gick jag hem, åkte på sång, kom hem, sjöng vad jag skulle sjunga på B-rällopet för mamma, läxor. SEN tog jag pen trevlig promenix med Agnes som lärde mig biologiläxan tills imoron. NU ska jag sova. PUSS

Kommentarer
Postat av: Agnes

vad hände med agnes största rädlsa är att se ut som en fjortis?? jag blir typ rädd för mej själv...fast itne trocaderobilden det är mitt riktiga jag

2011-10-11 @ 16:29:53
URL: http://pierre.devote.se
Postat av: Agnes

hallå jag lovar jag skrev en kommentar! nu är det borta

2011-10-11 @ 17:37:25
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0