snark snark

Idag har jag suttit på en buss i 6 timmar streck! Är det ens hälsosamt att åka så länge?? Min rumpa gjorde förjävligt ont och nicken är fortfarande spänd efter att ha somnat i en ytterst skum position. Lite glad är jag att vi inte var så många i bussen, så jag kunde ha två säten själv. Lyx! Sov och lyssnade på musik iprinsip hela vägen, ändå är jag galeeet trött nu. Borde inte kroppen vara utvilad efter att ha sovit hela kvällen och dagen kan man ju fråga sig? Tydligen inte.
Imorgon är det skolbio som gäller! Trevligt! "Jag saknar dig" ska vi se, en gråt film alltså. Härligt, jag är ju en sådan person som gråter på typ varje film. Jag får ta vattenfast maskara imorgon!!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har du gjort bilden? som två bilder i en. Vad använde du för program? Om det är photoshop vet du nått annat program som man kan göra sånna bilder i?

Har alltid velat veta det:DD och hälst i ett gratisprogram!

2011-10-10 @ 15:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0