The train traveller

Hemma från ett riktigt fint bröllop i Örebro. Det var kul att få träffa släktn, vi är dom enda som bor här uppe bland isbjönarna så vi får inte se dom så ofta som vi skulle vela.
Trevligt bröllop! Har bara varit på två vad jag kan minnas, så lugnt topp två. Höjdpunkten var helt klart tårtan, sjukt jäkla god var den. En sådan ska jag ha på mitt framtida bröllop jag med! Fast med 8 våningar så folk får vräka i sig huur mycket dom vill. Helt spacead ska den se ut också. Its going to be legendary.

Kommentarer
Postat av: agnes

nu får du en inblick i mina tankar



"men ååh vad gott det där fluffiga vita såg ut, är det grädde som är format på nått sätt??"



sen så var det servetter,suck

2011-10-18 @ 21:50:21
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0