bu-bu-bu-bu-buttcrack, buttcrack

Här är några bilder från ett museum jag och mormor var på i NY. Dom hade fina statyer, med fasta rumpor. Många nakna männ, dom flästa hade mist sina små snoppisar. Stackarna. Jag tyckte att det blev kuligt att ta kort på rumpos så det blev några fina bilder. Det var mäst statyer i början, vilket blev lite långtråkigt, men sedan kom mordern konst som var riktigt coolt. Fast jag höll på att  riva en sak, det var lite pinsamt. Då sa vakterna åt mig att jag inte fick vara så nära och jag fick plötsligt riktigt brottom till den andra avdelningen.
Nu ska jag gå för vi får snart främmande. Oj! nu kom dom. Folk från Tyskland. Med andra ord dom kan inte Svenska. Med andra ord jag måste prata Engelska. Åh va jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0