CRAZY.


Fatta glädjen när jag stapla in genom dörren och pappa sa att ett paket hade kommit till mig på posten. Lixom överlyckig! Hoppsade över till Agnes och vi drog iväg till busstatinen (där man hämtar paket), vi var däremot 3 timmar för tidiga så vi gick till subway och Agnes skulle bjuda på en liten försenad födelsedags kaka, hon hade däremot inga pengar så jag betalade... tanken som räknas, eller hur var det? Efter tre timmar gick vi och hämta paketet, var ööööverglad hela vägen hem och här ligger jag och myser i min nya älskling!! PUSS PÅ DIG!
Okej, lite osammanhängande men det göringe, om ni inte förstått: JAG HAR FÅTT EN ONEPIECE!

Kommentarer
Postat av: ludvig

sv: Men det har du inget bevis för, så alltså är jag fortfarande coolare!

2011-09-27 @ 22:32:09
URL: http://apelsinmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0