Helheten var det bästa

Här kommer en snabb sammanfattning på vad jag har hållit på under dom två senaste veckorna!
Enjoy!
Jag har sett ovanliga saker som man inte förstod sig på.
Jag har tagit en snackis med kakmonstret.
Jag har varit med om grymt mycket regn. (blogg.se försörde heelt skärpan på bilden)
Jag har varit på en äkta farm, med traktor och allt
Jag har ätit onöttigt
Jag har ätit goda frukostar.
Jag har ätit lite till.
Jag har varit i lilla staden Cooperstown som hade typ världens finaste miljö! (blogg.se förstörde denna bild med)
Jag har VARIT VID NIAGARAFALLEN!!!!
Jag har röjt NY city med mormor!
Jag har träffat Runa (!!) och haft det kul på starbucks mm.
Jag har varit med om en orkan, därav en veckas försening. Tydligen den "dyraste" orkanen som någonsin har varit. Jäkla Irene.
Jag har ätlit ännu lite till gött.
Jag har flygit sjuuuukt mycket, inte något min rumpa eller nacke har uppskattat!

Ofc har jag mer bilder men dom kommer någon annan gång kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: agnes

vet inte riktigt varför men jag började skratta...

2011-09-06 @ 18:51:05
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0