Inte OK

Har kännt mig precis som rubriken idag. Inte OK. En jävulsk värk i magen, nosen rinnande och gamm-gubb hosta. Fresh. Agnes kom förbi och gjorde ett tappert försök att få mig till Majsan pajsan där det skulle tittas film. Men jag frös som en ko på vägen dit och kände mig som skit, så jag vände tillbaka hem och sov resten av dagen. Pinsamt nog så sov jag över solosången och var tvungen att berätta min lilla historia som blev kort. "Öh, förlåt. Jag sov.". Tydligen så ville hon inte ha en sjuk människa hos sig utan tyckte att det var bra att jag missade, så jag antar att det kanske var tur.
Nu funderar jag över om vi har några läxor tills imorgon, vilket jag inte hoppas för att jag har isånnafall inte gjort dom.
-
Om 3 dagarrrsh är jag byxis, trevligt!!

Kommentarer
Postat av: agnes

ååh tioårig mejsjälv i sockervadden! så söt att jag äter upp mig

2011-09-20 @ 11:59:35
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0