Ja må jag leva!

Då var det denna dag på året! Mamma pratar om att hon "inte förstår HUR allt kunnat gå så snabbt, du låg ju nyss på BB!" och man får fina tänk-att-du-blivit-så-stor blickar av Pappa, lillebror är lika taggad på  presenterna som en själv och allt är bara allmänt toppen. Många grattis på Facebook och på skolan, komma hem och bli ta en närmare titt på presenterna.
Har varit en fin och väldigt trevlig dag idag. Haft roliga lektioner, svenska prov som gick helt OK, det-är-tanken-som-räknas fika med Agnes efter skolan som bestod av choklabollar utan havregryn.
-
Fast det bryr ni väll er inte om egentligen. Ni kanske är lite nyfiköt på presenter (vilket jag brukar vara). Jag fick många fina saker ska ni veta! En mörkblå konken väska (<3) för att min var sönder, en fantastiskt fin svart onepiece (!!) som vi beställde för någon timme sedan. Pengar till en longboard (!!!) vilket jag ska köpa så snabbt jag har hittat. Pengar till Itunes och lite mer smått och gott, OJ jag har glömt den finaste av dom alla! Min fantastiskt gulliga lillebror gav mig ett biokort + 50 kronor, när jag sa att han inte behövde ge mig pengar sa han helt självkart att det var ju för popcorn och läsk, daah, så vi ska gå på spy-kids i 4D har vi nu planerat.
-
Pussar och kramar! Nu ska jag förtsätta med spanskaglosor, jag har suttit hel konsentrerad i en timme nu men kan bara typ hälften... deprimerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0