Ny design yeeh


Klassfoto imorgon. Förhoppningsvis, om alla är roliga och är med på det, så funkar vårat shorta/kavaj/svart&vitt tema. Skulle vara lite små kul, även fast man knappt kommer märka meen...
Idag ska jag på träning som jag itne har varit på evigheter sen känns det som, pga sjukhet inte bara i skallen utan i halsen. Jag har missat många träningar denna termin och har inte kommit in i själv tränandet än så... ah.
Nu ska jag traggla in engelskaglosorna i huvudet. Glosor som jag fullsänigt suger på. Glosor som jag hatat sedan första klass. Glosor som jag aldig får alla rätt på. Glosor som alla andra klarar galant. Glosor. Jag är taggad. Typ. Neh.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag tyckte den förra bilden va jättefiiin amanda!! :) Hoppas det gick bra hos tandläkaren ;)

2011-09-21 @ 16:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0