Pirat med tandvärk

Jag måste säga att jag är galet stolt över mig själv! Efter skolan begav jag mig till folktandvården för att dra ut en av 4 tänder till tandställningen. Jag var sjuukt nervös.
Jag har inte fina minnen av att dra ut tänder, om man säger så. Förra gången (7 år bak) fick jag total panik och vägrade öppna munnen. Efter ett tag gav tandläkaren "lugnande medel" vilket inte funkade ett dugg på mig, men jaag fick ut tanden iallafall. Den här gången gick det tusen gånger bättre.
Jag gick in rädd men sedan en halvtimme senare kom jag ut, bitandes på en tuss och avdomnad mun, men annars glad! Det gjorde inte ett dugg ont, ärligt, men nu efter värker det som satann. Men jag är solt över mig själv! Good job Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0