fint väder idag.

Så här glad har jag vart hela dagen för att det har varit så fint väder.
.
Ni vet hur man brukar säga att om man pratar om vädret är det för att man inte har något annat vettigt att säga? (eller liknande).
Jag har funderat lite på det och jag har kommit på att jag väldigt ofta pratar om vädret. Inte för att jag inte har något vettigt att säga utanför att jag påverkas ganska mycket av det. Om det är bra väder är jag ofta på bra humör och om det är dåligt... ja ni fattar. Vädret är något som alla påverkas av mer eller mindre och det är ändå lite fint att ge det lite uppmärksamhet genom att prata om det tycker jag. Så bara så att ni vet när jag börjar prata om vädret är det inte för att jag inte har något bättre att säga utan helt enkelt för att jag känner för att prata om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0