Titta en rosa elefant.

Jag kommer ingenstans på våran spanska uppgift. Det är en muntlig uppgift och vi ska berätta om Umeå. Jag kommer säkna mig och thats fo sho. Men ig är ingenting jag sattsar på så jag vill iallafall kunna säga något. Något kan jag faktiskt säga men problemet är väll egentligen att jag inte förstår det främmande språk som kommer ut ur min mun. Tyvärr. Jag har pratat om det jag kan och jag vet inte vad mer jag ska säga. Jag vet iallafall att västerbottens ost är keso de västerbotten. WOW. Här under ser ni vad jag har gjort istället under denna timme jag borde ha pluggat. Jag känner mig ungefär som den elefanten. Rosa och förvirrad som inte orkar göra mer än att stirra på ett bi.
That moment when your parent remember you of something youre trying to ignore.

Kommentarer
Postat av: agnes

om det får dig att känna dig bättre kan jag bjuda dig på fika imorgon efter skolan, GRATIS CHOKLADBOLLAR HOS MIG!!!

2012-04-16 @ 21:35:08
URL: http://pierre.devote.se
Postat av: Runa

Agnes snodde min ide... oh and just for the record queso. otherwise u go girl

2012-04-16 @ 21:37:41
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0