Vår feeling... för tredje gången. It better not be a fourth.

Tog lite egopictures med systemisen. Faktiskt mycket ovanligt för en Amanda Wisselgren. Såg någon rolig bild(inte på mig) som förklarade exakt hur jag kände mig. Kanske hittar den senare.
.
Nu under två dagar har det gått från vår till fruktansvärt snöig vinter till vår igen. På väg hem från träningen idag fick jag världens vår feeling. Så om snön kommer tillbaka igen nu blir jag sur. Jag tänkte iallafall byta header till den rosa elefanten eftersom att det var lite trevligare en denna mystiska.
.
Idag hade vi engelska prov (NP), jag har ingen aning om hur det gick faktiskt. Kan gått helt knas, kan också gått hyfsat bra. Men nu är jag trött så jag ska sova. PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0