Fräknig.

 

HEJHOPPGUMMISNOPP! Denna helg har jag varit i stugan fem personer ur min släkt. Det var varit väldigt avslappnade och trevligt. Min mormor är en väldigt erfaren solare, hon kommer nämligen ifrån den generationen där det enda dom gjorde på sommaren var att ligga och steka sig i solen. Hon berättade för mig om när hon och hennes kusin en gång grävde en snögrop/solgrop där dom sedan lade sig och blev bruna som aldrig förr! Jag gjorde detta i hopp om att få lite färg på mitt ansikte. Det fick jag inte. nej eftersom att jag heter Amanda Wisselgren och inte blir brun, absolut inte i ansiktet, så får jag endast fräknar. Det var däremot väldigt skönt att ligga i den där gropen för det blev fruktansvärt varmt. Jag slumrade tillomed till och vaknade i tron att jag låg på en solstol en varm sommardag.

-

Det ville jag att ni skulle veta. Viktigt information. Ja, det var väll allt. GLAD PÅSK!...eller är det för sent att säga det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0