Amanda anropar Sverige fran andra sidan varlden.

HEJ ALLA SVENSKAR SOM FORSTAR VAD JAG SAGER!! (forhoppningsvis aven fast jag inte anvander prickar over bokstaver)
Idag ar nast sista dagen har i America del sour. Jag har befunnit mig i Rio de janeiro, Iguassu och nu i Buenos Aires. Idag sag jag mig sjalv i spegeln och insag den tragiska sanningen. Min hudfarg ar som choklad. VIT choklad. Det ar ingenting man vill uppna efter en hel sommar. Efter tiden i Rio blev jag en trevlig mjolkchoklad men efter tva veckor i hogst 15+ sa har det varit svart att ha kvar fargen. Jag har alltsa rest till sveriges host vader.
Varfor jag skriver det har ar for att jag satt vid frukosten och fick smatt panik over att ni sakerligen kommer att tro att jag ar brun och frash eftersom att jag har varit borta sa lange, men sanningen ar att jag ar mest vit och ofrash. Daremot har det varit en mycket trevlig resa med mycket minnen, bilder kommer snart nar jag kommer hem! PUSS JAG SAKNAR ER ALLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0