Blandade känslor.

I morgon börjar jag gymnasiet. Gymnasiet. GYMNfuckingASIET! Känns helt sjukt. Jag har lite blandade känslor:

Jag är TAGGAD för att det ska ändå bli spännande med allt, klassen, skolan, lärarna, lektionerna...

Som jag sa så är jag taggad på klasserna men också lite bekymrad eftersom att det är en hel drös med människor som man ger första intryck på lite hippsomhapp utan att vara medveten om det själv.
Jag är helt förvirrad för jag vill byta till bild och form och ska prata med syon på morgonen och se om det finns möjlighet, men om det finns det är ja ändå inte helt säker på att jag gör rätt val.
Det är drygt med läxor och jag orkar inte hålla koll på saker.
Var fan tog sommarlovet vägen?
Jag är rädd för att folk antingen ska uppfatta mig som för normal och tråkig eller för konstig och pratig. Och jag vet att man ska vara sig själv och allt sånt och inte bry sig vad andra tycker men det här handlar om första intrycket och jag är bara sjukt nervös.
 
 

Jag är lite stolt över mina ansikts uttryck JA.
HEJDÅ och ha en bra första dag på skolan för er som börjar imorgon! Jag håller tummarna för er...och för mig
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0