du gör mig till ett leende fån.



Wow jag har ritat värsta mycket på senaste tiden. Jag brukar inte rita så mycket på fritiden så jag vet inte riktigt vad jag "brukar" rita, men att rita en kille är väll lite nytt kan jag tro. Från börjar såg den heeeelt cp ut men sen så hittade ja något som kallades sudd och den hjälpte till bra. 
Jag har ingen aning om vem det här är. FATTA VA LÄSKIGT OM JAG HAR RITAT NÅGON OCH SEN SÅ HAR JAG ALDRIG SETT HAN, MEN ATT HAN FINNS I MITT UNDERMEDVETNA LIXOM! scaryyyy. 
 
HEJDÅ! Skriv vad ni tycker om den men det behöver ni verkligen inte... bara om ni känner för det.
 
PS. om du håller handen för det högra ögat på mittenbilden blir han finare!

Kommentarer
Postat av: Jessi

wow. du är bäst!

2012-08-30 @ 16:26:26
Postat av: cajsa

^word

2012-08-30 @ 16:28:05
URL: http://cajsagider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0