Det kliade lite under hakan kanske.


 
Idag när jag kom hem så tänkte jag ta en proffe till ansiktsboken, jag tror inte det blev så lyckat MEN jag lärde mig att min läslampa ger ett fint ljus. Ser nästan profsigt ut ju.
När jag skulle titta igenom bilderna så somnade jag och vaknade med den obehagligaste känslan någonsin. Jag var HELT säger på att det var morgon men sen så insåg jag att jag var helt fulklädd och sminkad. Jag började då fundera på hur detta kunde ha gått till och kom fram till att jag hade vaknat och fixat allt men sen somnat om. Jag var säker i FEM minuter. Jag var typ så förvirrad man kan bli när jag såg att klockan var halv sex. Jag berättade för pappa om min upplevelse och som tur var så fick jag lite medlidande. 
Pappa är förresten hemma från berlin där han var varit i ett halvår och det är verkligen tummeupp, jag har saknat han:))))))
 
Nu BORDE jag pricka för saker på veckans todo-lista men jag orkar inte göra något. Okej nu ska jag ta tag i punkterna. HEJAAA

Kommentarer
Postat av: johanna

var du fulklädd eller fullklädd?

Svar: fullklädd som i fullt på klädd
Amanda Wisselgren

2012-12-03 @ 21:50:45
URL: http://johannasundquist.blogg.se
Postat av: cajsa

ofta han har varit borta i ett halvår???? känns som om han åkte för 1 månad sen woaw

2012-12-04 @ 20:16:37
URL: http://cajsagider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0