Hårig Stil.

KISA ɟi³sa², v.¹, förr äv. KISSAv.¹ -adevbalsbst. -ANDE-NING; jfr KIS sbst.²(ki(j)s- 1620 (: kijsachtige1734 : kisögdt osv.kiss- 1679 (: Kiszögda)– 1852 (: Kissögon))
närma ögonlocken intill varandra så att blott en mer l. mindre smal springa lämnas öppen för blicken. Betrakta (ngn l. ngt) med ögonen halvt tillslutna l. hopknipna; äv.: med halvslutna ögon giva (ngn) en blick l. blickar som uttrycka hemligt samförstånd l. (med halvslutna ögon) 
 
Om du använder detta ord när du tittar på bilden blir den finare. Jag lovar. Speciellt mössan, eller bry er inte om den förresten. 
 
NU SKA JAG SOVA,godnatt!!♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡...♡♡♡..♡

Kommentarer
Postat av: Jessica

WOW. as-jävla-bra!!!

2012-12-10 @ 12:32:46
Postat av: cajsa

jag har sagt det förut och jag säger det igen...DU ÄR FANTASTISKT DUKTIG

2012-12-10 @ 21:37:56
URL: http://cajsagider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0