Bra dag på alla sätt och vis.

Idag har det varit  en grymt bra dag på alla sätt och vis. Förutom på morgonen för att då så var jag sjukt stressad och min hjärna fungerade inte och min cykel hade punka. Så morgonen kan man säga sög.
-
Men SEN så hade vi bad och jag tror att jag skulle skratta ihjäl mig när vi körde en  stafett. Man såg antingen ut som en struts med tanken att den kan simma med sedan märker den att det inte går, eller en drunknande, sprattlande, panikslagen pigvin. VäLdIgT roligt.
-
AFTER DAT så hade vi biologiprov som jag var JÄTTEDUKTIG på. Ingen spikning, men jag var grym.
-
END AFTER DAATT hade vi läxhjälp som var konstig, men rolig. Jag var typ värsta kriminell och hoppa in i köket och fyllde mina fickor med apelsiner, som annars var väldigt goda.
-
Skulle mer än göra berätta mer om min fina dag men jag känner att ni kanske sitter såhär hemma:
Så jag kan dela med mig om den nya trenden som Selina informerade oss om.
Owling. It´s the new shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0