Promenix.

I söndags så filmade jag allting jag gjorde under den dagen. Alltså inte så mycket. Det var iallafall väldigt fint väder så jag tog en väldigt härlig promenad. Egentligen tog jag med mig kameran för att jag tänkte att jag skulle kunna ta lite fina kort. Det kunde jag inte. Det blev fantastiskt o-fina kort så jag raderade alla. Ni har säkert inte läst denna text ändå så jag ka väll helt enkelt avsluta där. Förlåt att  jag suger på att skriva fyndiga texter på min blogg. Ni får stå ut. Jag är inte så ord-fyndig av mig, men man kan ju inte vara bra på allt.
-
Ps. fikat var var dagens höjdpunkt!.Ds.

Kommentarer
Postat av: julia

finis amanda ! du är ju jättelik loreen på dendär bilden :o :D

2012-02-16 @ 23:51:22
URL: http://knowjulia.blogg.se/
Postat av: wilma

härlig video :D

2012-02-17 @ 17:51:53
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrare

min favoritdel av video var den där du matade kameran.

2012-02-18 @ 21:19:30
Postat av: agnes

shit va snygg du är

2012-02-27 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0