Snabbt inlägg om det som står i centrum just nu i mitt liv som femtonåring

Ni har nog inte missat det. I tisdags hände något och imogon kommer något hända. Börjar på Na och slutar på tionella. Och imorgon gäller det i svenka. Då är det skriva något bra, kreativt och klyftig som har med nutid dåtid och framtid att göra. Det ska bli ytterst intressant enligt mig själv. Om jag har en bra, keativ dag så kommer det nog gå bra men om jag har en jag-kan-inte-få-fram-ett-jävlaskit-ur-mitt-huvud dag så kommer det nog inte gå lika bra. Vi har ju som tur vad typ 3,5 timmar på oss. Helt jävulskt mycket men jag tror ändå att man blir glad över att man får så mycket tid i slutändan.
Känns som att jag har haft denna bild lite för mycket, gillar egentligen inte när man har en bild  flera gånger på en blogg. I LIKE FRESH STUFF.
Vad fan gör jag uppe nu? Shit jag som tänkte så och lägga mig tidigt och allt. Hejdå och sov gott! Wish me good lucky look!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0