Tanken var bra... Fast näe

HEJSAN ALLA FINAoSÖTAoSNYGGAoCOOLA. Oj det var typ jobbigt att läsa...
Vet ni vad jag har gjort idag? Jo jag har vait hos tandläkaren och fixat min tandställning som har vait sönder. Och när jag låg där i den lila stolen som hade åkt bakåt lite för mycket så att jag trodde att jag skulle glida av, tänkte jag på att det måste vara ganska äkligt ändå att vara tandläkare. Tänk om jag inte hade borstat mina tänder (vilket jag nu faktiskt hade gjort) och när dom sedan kikar in i munnen han dom se ett helt förråd av rester från mina måltider hängandes ner från tänderna. Inte så mysigt. Alls.
Sen så tänkte jag faktiskt på en till grej. Tänderna ser jätte vita ut i den lilla spegeln som är ovanför en när min ligger där. Blir alltid jätte imponerad på mina tänder att dom är så vita men sen när jag tittar i någon spegel efteråt är dom inte alls så vita längre. SÅ jag har klurat ut att det säkert har något med lampan att göra.
Det var lite vad jag tänkte på när jag var hos tandisen.
Här får ni en bild på några skor eftersom att jag var hos tandläkaren:
Nu ska jag snart iväg på träning! Som ni säkert inte alls brydde er om men jag säger det ändå.
Justja... jag klippte inte alls lugg. Jag tänkte dra en luring med alla och låtsas att jag hade klippt en ojämn lugg och att det skulle komma några kommentarer, men icket då. Forever a stone.
FAKE! Men justja igen! Imorgon ska jag faktiskt klippa lugg. For real! Så om någon vill stoppa mig så är detta tillfället. Fast jag kommer nog göra det ändå.

Kommentarer
Postat av: agnes

ok då skrev jag väl ingen kommentar alltså..

2012-01-16 @ 18:00:01
Postat av: Astrid

Det syns knappt ens att du har lugg på bilden... för mörk.



Men det ska bli kul att se på riktigt!

2012-01-16 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0