typ... uppdatera sidan om du inte ser någon skillnad. bah ett litet tips

Nemmen ojrå se där står tidernas mamma och håller i tidernas sångbok.
Denna mamma är på pricken 45 år idag och därför vill jag börja detta inlägg med att grattulera henne och säga GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA, FINASTE,ROLIGASTE, SÅNGGLADASTE MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!
-
Jag hoppas att ni ser att jag har skaffat mig en ny header tillslut. Tycker jag ser sjukt badass  ut på den om man gämför hur jag är i verkliga livet. Jag har inte bestämmt mig om det är en tumme upp eller ner. Jag orkar nog inte göra en ny på ett tag iallafall så. Ni fattar inte hur jäklans lång tid det tog att byta header. Busenkelt är det ju men icket denna gång. Nej jag råkade radera hela min förra design. wopzie, så jag fick fixa om hela. Sjukt drygt. Nej nu börjar jag prata om sådant ni inte alls bryr er om så HEJDÅ och GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0