Wow jag har inte skrivit på ganska länge.

Och jag har en förklaring till det. En sjukt dålig som alla drar men ändå lixoom.

Jag har inte haft något att skriva om, inga bildet att lägga ut, ingen fundering att dela med mig av,

ingen händelse som varit skitrolig för er att veta om. Skolan har rullat på. Thats it. Sjukt tråkigt.

Just nu sitter jag på toa. Aa faktiskt, jag var lite busig och tog med mig datorn. Men, vem har inte gjort det lixom? Nu har jag suttit här lite för länge och läst bamse så min rumpa har typ börjat domna, om ni ville veta.

Imorgon har vi ledigt. HUR SOFT? Även fast alla grubbe barn har haft det typ hela veckan så tycket jag att det är helt grymt! Nu ska jag på träning. Okej nu har ni fått veta lite saker ni inte alls brydde er om och ni vill säkert inte veta mer så, HEJDÅ KOMPISAR!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0