JAG HAR FÄRGAT HÅRET...halva iallafall

(försöker visa skillnaden på det hår som är där nere och min vanliga hårfärg, det gick inte så bra)
Hej jag heter Amanda och jag kan inte längre säga att jag har helt naturlig hårfärg, men för mig gör det inget faktiskt för jag är NÖJD. Lite nervös var jag när jag var vid frissan för jag visste inte hur man uttalade ombre. Pinsamt. Hon förstod inte ens vad jag sa heller så jag var tvungen att visa en bild.Den här bilden visade jag och förutom att jag har rakt och tråkigt hår så måste jag säga att det var hyfsat likt. Nu ska jag städa upp den fruktansvärda klädhögen som ligger på golvet. Hur den hamnade där har jag minsann ingen aning om.

Kommentarer
Postat av: cajsa

SKITSNYGGT HÖRRU!!!!!!!!!!!

2012-07-04 @ 23:38:25
URL: http://cajsagider.blogg.se/
Postat av: Chiaki

LOOKS AWESOMEE!!! ;D

Måste se det IRL snart också~~!! ;D

2012-07-05 @ 11:31:30
URL: http://stiftpennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0