under dagen vanlig tjej, på kvällen kommentator

Mina hörlurar är sönder, jag hittar inte mitt extra par för dom har jag tappat bort och inte heller mitt extra-extra par för dom vill inte visa sig. Jag har då istället några hörlurar som min pappa fick till extrapris som brusar mer än vad dom låter. 
Nu när jag satte mig vid datorn i min pyjamas och hörlurarna på så tryckte jag av reflex upp photoboth. Jag insåg att jag såg påtagligt mycket ut som (min uppfattning av) en fotbollskommentator. Det var egentligen allt jag hade att förmedla denna dag. För att visa er så ser ni en bild här nedanför då jag låtsas vara en fotbollskommentator.
Text att tänka sig till bilderna: 1. "nja Sverige har taskigt läge nu alltså, dom ser trötta ut" 2. "vi ser där borta hur ibrahimovitch verkligen kämpar för att orka dom här sista minutrarna." 3."nej! vad händer nu?!" 4."zlatan passar till gubben och gubben passar till zapofjugwb fiuashrvnip wahrgfuiah rgas åååå det blir mååååL!!!"
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cajsa

du är för underbar

2012-07-14 @ 02:09:14
URL: http://cajsagider.blogg.se
Postat av: Majsan

hihihiihihihihi! ;) :D

2012-07-14 @ 10:56:48
Postat av: Meji

awesum amanda!

2012-07-14 @ 13:35:28
URL: http://maartind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0