Baka baka stor kaka

Just nu bakar jag fyra satser kladdkaka. Jag var helt orealistisk med skålstorleken insåg jag när jag hade hällt i hälften av ingredienserna.
Nu ska jag äta och sedan ska jag iväg på träning som jag taggar nå sjukt eftersom att jag har missat så många på sistone.
Jag kan ju passa på att göra lite reklam för cafeterian där dessa fantastkladdigakakorna kommer säljas. Så om det möjligtvis är så att det är något trevligt hagabarn som råkat klicka in på bloggen min så kan du ju sno med dig lite slantar hemifrån och komma och hälsa på och köpa dig något gott!

Kommentarer
Postat av: Monalisa

Synd att jag inte går på Haga... haha mwn du kan ju ta med lite till träningen?:]

2012-03-12 @ 19:23:45
URL: http://monalis
Postat av: du vet nog inte vem

går på haga men måste säga att jag blir lite rädd när jag ser dig på de där bilderna så jag vet inte om jag vågar komma till cafeterian

2012-03-12 @ 20:37:15
Postat av: pierre

såjävlahet och med mig blir vi ett oslagbart team lets party i cafeterian

2012-03-12 @ 21:26:38
Postat av: agnes

ps: jag är inte kär i dej...

2012-03-12 @ 21:27:04
Postat av: Runa

vi vinner.

2012-03-12 @ 21:59:59
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0