Bilder på min dator.

Jag tycker att det är coolt att ha sånt här hår och jag vill bleka mina toppar som denna tjej.

 


 

Det här var coola naglar och det borde tagit sjuka timmar att göra dom.


Det här skulle Daniel Radcliffe säga till mig om vi hade en pratstund.
Så här ser jag ut när jag är arg.
Min mormor har ett sånt här mobilskal till sin ajfån

Det här tyckte jag var roligt.
Det här tyckte jag var gulligt.
Det här tyckte jag var konstigt. Brukar man bitas på näsan? Och varför skrattar hon? Det måste var sjukt obehagligt.


Jag har fått sixpack.

Kommentarer
Postat av: agnes

jag såg ju precis på pricken ut som den lilla arga tjejen när jag var liten och arg

2012-03-02 @ 07:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0