Den magiska tystnaden som bryter ut.

HÄR tog jag bilden ifrån.

Denna glada, fina tjej hade jag äran att få lyssna på ikväll. Magiskt. Man kan inte beskriva det med ett bättre ord. Har alltid tyckt hon har varit cool, med sin egna stil och röst. Men när man väl fått lyssna på henne live. Det är magiskt. Hon är som killen med trollflöjten (ni vet), men istället för en flöjt har hon sin röst. Publiken var som helt uppslukad. Man bara stod där och lyssnade. Inte mycket mer faktiskt.

-

Och JA vi stod. Sjukt jäkla mycket folk var det. Alla platser var tagna när vi kom dit. Typiskt. Mamma och Pappa dansade faktiskt ingenting alls... nästan. Jag var faktiskt lite rädd för att något slags dansomaniac skulle komma fram ur dom, men icket.

Nu ska jag sova, imrogon är det skola. PUSS


Kommentarer
Postat av: Kusiiin

Coolt!

2012-03-19 @ 17:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0