Något jag vill men inte vågar.

HEJDÄR! Jag är Amanda Wisselgren och detta är min alldra första vlogg aka. videoblogg aka. jag pratar med mig själv till en kamera och tror att jag är rolig fast det är jag inte.

trolllololololololol.

Heeeeeeejhejehej! Där lurade jag er allt.

Jag har under två veckor blivit/varit en youtube-person. Jag har alltså varit inne på youtube och tittat på alla möjliga saker. Mycket har jag tittat på folk som pratar och sin vardag. Det är egentligen oroligt onödig information man får men dom gör det intressant ändå. Jag har börjat sett massor av tjusning i att göra dessa videosar men största lockningen måste jag säga är: Man pratar om vad man vill utan att någon avbryter en.

Det är ju egentligen för att man sitter och pratar med sig själv och faktiskt är ganska forever alone, MEN jag tycker att det verkar ganska roligt ändå.

Jag kanske ska göra ett hemigt youtubekonto där ag lägger ut videobloggar. hm...


Kommentarer
Postat av: Monalisa

JA gör det!:]

2012-03-25 @ 20:37:43
URL: http://monalisahallsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0