Taggad på veckan!

Imorse när jag och Agnes färdades på våra cyklar till skolan så fick jag är super känsla. Jag sa då vad jag kände rakt ut vilket jag ofta brukar. "ÅH, DEN HÄR VECKAN KOMMER BLI EN BRA VECKA!" Jag sa det med stora bokstäver eftersom att man inte hör om man inte skriker. Och jag tror helt ärligt det, inte att man ska skrika utan att det kommer bli en bra vecka. Jag är as peppad.
Nej alltså jag vet inte heller vad som riktigt hände med mitt ansikte här. Jag blev väll lite vilsen i mitt ansikstuttryck så det blev något mellanting av allt.

Idag har jag och Agnes planerat allting som vi ska gå och se på Umeåopen. Det blev ett fullsmockat schema. Helgen kommer vara helt galen(stressig). födelsedagskalas, isshow(genrep x2) under dagarna och sedan umeåopen hela kvällarna. Hoppas jag överlever bara. Nu ska jag sova. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0