10000 timmar ska man träna för att bli proffs. Hoppas en några veckor räcker för att bli hyfsad.

Detta med klänning är fortfarande osäkert, jag vet inte om jag vill ha kvar min gröna klänning för att jag känner mig inte nå fin i den. När jag under dagen har funderat på denna klännings fråga så kom jag på att man måste fixa smink också. Blev taggad på min färd hemåt så jag satte mig ner och sminkade mig med ögonskugga och allt.... endast på ett öga för jag orkade inte mer men HÄR FÅR NI SE VAD LILLA JAG ÅSTADKOM!
OBS. (om ni inte ser vilket öga jag har kletat på så är det höger.)
För att vara en person som mycket sällan sminkar sig måste jag säga att jag är stolt över mig själv! BRA GJORT AMANDA! tack.
.
Nu måste jag göra SO. heddååå

Kommentarer
Postat av: cajsa

SNYGGO! spec andra bilden<33<3<33

2012-05-10 @ 18:36:45
URL: http://cajsagider.blogg.se/
Postat av: agnes

oao du kan höger och vänster!!!! nämen jättefint. fint.

2012-05-10 @ 18:37:58
Postat av: emmy

du är så fin

2012-05-12 @ 19:08:11
URL: http://ingetnamnalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0