en efterlängtad klasströja.

Här sitter jag på mitt rum och försöker lära mig något om världskrigen, som faktiskt egentligen borde vara jäkligt intressant men det är det inte. Jag lär mig inget och nu sitter jag här framför datorn istället. Jag har på mig min fruktansvärt mysiga klasströja. ÄNTLIGEN säger jag bara. Den har varit efterlängtad. Idag har jag varit på stan med mammaa och letat lite fina kläder till avslutning och bal. Istället kom jag hem med en fin kofta. En rosa.
I min familj blir vi väldigt trötta när vi är på stan med massor av folk och kläder och intryck och allt så både jag och mamma var helt slut när vi kom hem.
Nu ska jag fortsätta med mitt försök att plugga. HEJDÅÅ!

Kommentarer
Postat av: agnes

haha badass

2012-05-08 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0