NYA GREJER OCH SÅNT.

Hejsan kära kompisar! Detta inlägg tänkte jag visa lite grejor som har gjorts och inskaffats på senaste tiden. WIHOOOO.

☟detta nedanför är (enligt mig) ett gott tecken på att sommaren är här. älskarälskarälskar vänskapsarmband (även fast det är jag som har gjort det och man egentligen inte kan kalla det för vänskapsarmband då...)(yes I am a stone, a forever alone stone.)

☟Naglar...nada más.

☟HÄR, MINA VÄNNER, ÄR DET FÖRSTA SOMMARPLAGG SOM JAG FAKTISKT TRIVS I. Den är bäst. Och skön.

☟Dessa köppte jag denna dag eftersom att jag behövde ett par sommarskor. Helt enkelt.

☟Denna bikinitopp är bäst. Jag har aldrig ägt en bikini som sitter så bra. Det är som att någon har mätt alla mina mått och sedan gjort denna. it is AMAZING.

☟Läääänge har jag nu tänkt köpa nitar men jag har aldrig dragit min lata rumpa till någon hobby-affär. Men idag gjorde jag det och detta är princip vad jag har gjort under hela eftermiddagen. NÖJD. Det var faktiskt kul och enkelt nå sjuuukt.
-
-
-
ESTOY LISTA!!
Jäkligt glad eftersom att jag sälla hittar vänskapsarmband som jag passar i eller trivs i. TUMMENUPP!

Kommentarer
Postat av: Monalisa

Jag har letat jättelänge efter nitar men hittar inga, var köpte du dom? sjukt snyggt btw!

2012-05-30 @ 11:06:13
URL: http://monalisahallsby.blogg.se/
Postat av: fanny

dina naglar var hur fina som helst!

2012-05-30 @ 13:55:51
URL: http://fannylovisaa.devote.se
Postat av: wilma

vart kommer bikinin ifrån? :D

2012-05-30 @ 15:56:32
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0