Finaste kallingarna i världen



 
Idag har det varit en konstig dag, den började dålig och slutade bra. Där i mellan var det en blandning hela tiden, lite av och till, till och från om ni förstår?
Jag har redan sovit i 2 timmar men utan pyjamas och borstade tänder, när jag sen gick upp för att fixa inför nattetid så var det omöjligt att sova. Jag ar druckit te och ätit glass och tittat på en halv film. Nu tänkte jag sova i mina fina m&m kallingar. Är du lite avis? ja det skulle jag också vara  om någon hade ett par OCH dessutom kunde stå i en karatekid position. 2cool4school. GODNATT. 
 
Justja PS. jag har spänt min tandställning och har fått gummisnoddar som ser ut som att jag har slem i min mun där jag gapar/skrattar/pratar. Det ser allt förutom fresh ut och jag hatar det. Men det är bara gummisnoddar så jag ska få världens finaste tänder och inget annat! Inte slem alltså. DS (jag kanske har undrat över detta förut men vad står egentligen DS för????)
 
HERRÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0