Två bilder från idag


Idag var vi lediga och jag köpte en jacka från rödakorset med otroliga axlar, men jag tänkte att jag kunde fixa det när jag kom hem och så testade jag men det kunde jag inte så den är fortfarande ful och jag har  slöat mycket pengar i onödan. Det var lite tråkigt. Något som var lite roligt var att jag köpte ett par nya jeans på SALT och där testade lovisa fina klänningar och hon som jobbade där blev väll lite övervälmigad av lovisas skönhet och var tvungen att ta ett kort och lägga ut på fb! Najs! Shit va långa meningar. Min svenska lärare säger att jag borde träna på det för att det ska bli enklare att läsa och man ska få tid att andas men det tycker jag verkar oödigt.
 
 
 
Justja jag träffade ju visst min polare Harry på väg hem också. Det var ett trevligt möte.
Hatersgonnahate
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0