It feels like home


Igår så åkte pappa till Tyskland för att vara där i 3 månader villket kommer kännas väldigt tomt. Men han kommer till mi sweetsixteen så det är ändå luugnt. Efter att ha sagt hejdå så for jag iväg till ishallen för att träna mina småttingar. 
Jag och mamma har pratat om att få till mitt rum en gång för alla och igår tog vi tag i det. Vi rensade ut hela mitt rum och begav oss sedan till MIO för att titta på lite detaljer som fattades. Vi kom sedan hem och slet som grottmän i en myrstack (kanske inte riktigt) och tillslut så var vi klara med det bästa rum någonsin. ÅH vad jag gillar det. Verkligen. Det här låter fånigt x10 men det var hela det här inlägget så jag kan lika gärna säga det; Det här rummet känns som JAG.Känner mig helt hemma. Rummet är ju egentligen inget speciellt alls men det behövs inte. JAG ÄR NÖJD!
 
pussssssssssssshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0