problem kan aldrig försvinna utan en lösning

Centralen har börjat igen <3 Jag känner mig helt lugn och glad varje gång jag går dit. Men nu kom jag hem och lugn- och gladheten har försvunnit för jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska välja. Många kloka ord har sagts, inte minst kommentarerna på förra inlägget. Men det har varit kloka ord som har stått för olika saker. Det är inte jätte ofta jag är nervös för att träffa nya människor, men jag tror att det är för att jag alltid har haft någon att träffa nya människor med. Förstår ni? Jag har alltid haft en trygghetsnalle med mig typ. Och nu är jag rädd för att jag inte kommer hitta någon att vara med på bild och att mina nya och gamla sam-kompisar kommer gå vidare och sen inse att allt är så mycket bättre utan mig. Och där kommer jag vara, utan någon trygghetsnalle och utan någon att prata konstigt med och vara konstig med.
Det var en kommentar som berättade om att den inte hade vetat om den skulle byta för att den gick i en så bra klass och valde från början att stanna men efter ett halvår så bytte den ändå. Det är det jag är rädd ska hända, men att jag inte kommer kunna byta tillbaka. 
Vad jag än gör så kommer det nog bli bra har jag en känsla av, men jag vill att det ska bli mer än bra. Jag vill känna att jag har gjort ett bra val och jag vet inte vad jag ska välja för att få den känslan. ÅH MITT HUVUD FUNGERAR INTE. 
.
Jag kan fan inte sova på saken, för hur många av er har kommit på vad ni ska göra av att "sova på saken". Jag har iallafall inte fått några snilleblixtar i mina drömmar, eller någon som visar mig vad som är rätt. Jag kommer inte ens sova för jag kommer vara ligga och tänka. Jag kommer ligga i min säng och titta upp i taket tills jag kan det utan och innan. 
GOD NATT till er, jag kommer fan inte ha en godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0