allt är bara så bra.

Jag befinner mig just nu på världens bästa ställe och jag är jätte glad hela tiden. Idag så låg jag och Agge på ett moln och låtsades att vi var döda, men inte dåligt döda utan bra döda. Agge och Levvan (aka. Atomic and Protec) har också lärt sig åka snowboard och de är värsta naturliga talangerna så nu glider vi fram på tre brädor som bara den. Det har varit härlig pudersnö hela tiden så allt har varit bäst, även fast det är ganska dåligt pistat, och jag är jätteglad. Nu är mitt ansikte härligt afterski-varmt och jag är trött i kroppen och nu visade sig att jag hade internett också och WOWOWOW jag älskar detta lov. 
 
Hoppas verkligen att ni har det exakt lika bäst. PUSSHEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0