long time no see

Men tjäna. Lyx med icke-webcam bilder för att vara min blogg. Tittade in igår och blev typ lite ledsen över hur oansträngd jag är när det gäller bilder och att uppdatera så NU mina vänner får ni ett inlägg med lite najsare bilder iallafall.
Började ju tvåan idag iallafall, kändes helt fel att säga att jag gick i SA2A istället för SA1A men man vänjer sig. Känns konstigt utan 94 på skolan och känns också konstigt med 97 där men samma sak där att man vänjer sig väll. 
Köpte en jättefin kjol igår som jag är lite halvt kär i, självklart rockade man den såhär första dan i skolan. Saknar ändå när jag var mindre och jag och mamma alltid gick till stan två dagar innan och köpte lite kläder för det nya året. Då kunde man känna sig fin nästan hela veckan som man alltid gör när man har nya kläder, hur fult det än är typ.
 
Nu ska jag redigera lite bilder från sommaren somväll kommer snart!
 
CU
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0