dagarna innan juletid

Har haft en bra vecka med mycket inplanerat. Hade ett jobbigt spanskaprov som gick skit men jag fick ju se Oskar Linnros så jag orkade inte bry mig om det. Förutom det jag berättade om i förra inlägget så har det varit foto med konståkingen och extra julig fredags-fika som våran klass ha varje fredag. Jag har 0 kunskaper i att baka, fortfarande ologiskt för mig att man kan vara dålig på att baka me jag är ett levande bevis, så jag lyckades bränna 1/2 dukti!. Nu i helgen har det varit full rulle. Gick upp 6 för att äta lite frulle och sen rulla jag iväg till ishallen där det anordnades tävling av UIK. Alla var verkligen jätteduktiga och allt gick som smort. Konståkning är det jag drillar om alltså. Jag var både tränare och dommare så i slutet av dagen var jag helt slut, noterade lite att det snöade men sen slockande jag.
Vaknade upp med ett fint snö-täcke utanför fönstret och idag har bara krullat av jul-känslor hela dagen. Åt en snabb frukost och åkte sen iväg till församlingsgården där jag hjälpte till lite med jul-äventyret för barn som kyrkan fixar varje år. Grovjobbet var redan fixat och allt var jättefint! Barnen fick gå en slinga med massa roliga gångar och spännande äventyr då de letade efter jul-stämningen, om ni känner till något barn från åldern 2-9 så tycker jag verkligen de ska komma nästa år! Om jag var i den åldern skulle jag vara helt lyrisk 4real. Jag och Cajjan var troll och Mike som bodde i monsterskogen. 
När jag kom hem var jag fett trött och somnade och sov sen i 4 timmar, så nu kan jag inte sova. Najs, hehe det är därför jag skrivet detta långa inlägg.
Tror jag ska se lite Glee och se om jag kanske blir lite sömni, Godnatt kompisar, ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0