vardagslyx

Har tagit en stor kopp te i världens finaste kopp som jag fick av lotta under lilla-jul. Nu ska jag städa rummet och sen ta mig ett bad. Åh gud, har inte badat på flera år. Eller alltså såklart i pooler och så, men inte i badkar. Så jag kan ju inte riktigt säga att det kommer bli efterlängtat eftersom att jag inte riktigt vet vad som väntar (lol, låter som att jag har det mest ospännande liv någonsin),
Ute är det kallt och regnigt/snöigt. Bussen boktavligttalat gled fram till busshållsplatsen de sista 10 metrarna, var skräckslagen hela färden att vi skulle krocka för bussen kunde verkligen inte bromsa. Ohwell inget hände iallafall, men jag kan bara tänka hur halt det blir imorgon när regnet fryser på!
Nu ska jag ta tag i min lilla kvälls-plan. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0