Vad jag bryr mig om nu, är att aldrig ge hjärtat rakt ut.

 
 
 
 
 
 
 
 
Alla hjärtans dag. Det är säkert jättetrevligt men själv sitter jag just nu och försöker skriva om nyliberalism och socialkonservatism. KUL. Mamma och Albin är hemma och jag ville bara vara ensam egentligen, men så blev det inte så nu försöker jag låstas istället att jag är ensam. Jag är så jävla trött och ganska bitter. Jag blev less på psykologin och jag är lite ledsen att det aldrig finns någon lektion att se fram emot för jag tycker alla är lika jobbiga. Tur att vi har en bra klass annars skulle jag dö, nästan bokstavligt. Hoppas ni har en bra alla hjärtansdag, själv målade jag nyss naglarna och det blev jätte fult. hejdå.

Kommentarer
Postat av: aggan

vi båda är bittra vi båda är less men vi har varann<33 gla<3dag bästeven

2013-02-14 @ 15:15:56
URL: http://tjenamorsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0