10 dagar (LISTA!)

Dag 1  — 5 ord som beskriver mig.
Dag 2  — Något som gör mig glad.
Dag 3  — Någon jag skulle vela byta utseende med.
Dag 4  — Vad jag tycker om min kropp/personlighet.

Dag 5  — Det här tycker jag om att göra.
Dag 6  — Det här är min familj.
Dag 7  — Något jag önskar jag kunde.
Dag 8  — Det här får mig att skratta.
Dag 9  — 5 Konstiga faktan om mig.

Dag 10 — Hur jag har förändrats på senaste året.

 
EN LISTA! KUL! Jag har aldrig gjort en lista tror jag, eller jag började en 30-dagars, men jag tror att jag kanske orkade till 11 dagar sen så gav jag upp. Denna är ju däremot 10 dagar så det borde ju funka!
För att inleda dessa 10 trevliga dagar på bloggen lägger jag upp denna bild på våran guide i Tyskland som var en man. Om ni inte förstod det utifrån bilden. Och sen också en bild på hur taggad jag blev på listan! 
NAJS.

Första dagen börjar idag: so be hold!


Kommentarer
Postat av: LOTTA

ÅH VAD FIN alltså du inte tajta-byxor-snubben

2013-01-17 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0