Bra fråga! Bra dag!

Idag var en bra dag och nu ska ni få se lite bilder som visar händelser som har hänt under dag vilket kanske är lite trevligt.
Inte bara vi uppskattade jessiCas handsalva utan tillomed något från ovan ville frälsa den så som de gör i lejonkungen nästan. Med lite blurr-effekter: BAM! det blir en magisk bild och man blir ju nästan som handsalve-frälst själv. 
Nyaste trenden inom hår-industrin upptäcktes med hjälp av JessiCas assportiga band.
Alla kan inte få till denna fantastiska frilla, det krävs en extrem träning. Eller så kanske man bara har tur och har en sådan naturlig-puff-hår-med-jessicas-hårbands-talang som jag. 
Jag gjorde också ett misstag och tog en bild med en snygg person (gör detta misstag för ofta) och såg ganska väldigt obehaglig ut.
Jag gick till stan för att köpa ett par nya jeans eftersom att mina sprack under morgontimman och tog ett sista kort på världens finaste med ljust hår som säkerligen är exakt lika fin (om inte finare, men jag tror inte det är möjligt) fast med annan hårfärg/hårlängd= SPÄNNANDE.
Bytte proffe på facebook, vilket är lite läskigt varje gång. Varför det är det vet jag inte, men jag är nöjd med mitt byte.
 
Klickade in på GIFYO och tänkte att se om något hade hänt och möttes av detta:  !!!
44 händelser!  och det visade sig att jag hade trendat (4gången,craycray!!!!) och jag blev bara jätteglad!!
Och jag har inte pluggat, vilket var dåligt men det gjorde ändå min kväll bra och jag ligger ganska bra till ändå i plugget, så jag har haft en jättebra dag!! WIHO.
 
NU MÅSTE JAG SOVA, HOPPSAN, GODNATT! ♡♡♡♡♡♡
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ludvig

HAHahaha åh bilden på dig och jessica var ju hur kul som helst!!

2013-01-15 @ 08:27:58
URL: http://fultkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0