Dag 1 — 5 ord som beskriver mig.

I´ll just go for it.
 .
1. Tjej
Ja det säger ju sig självt. 
2. Social
Jag har ganska lätt för att prata med folk den egenskapen gillar jag ändå. Jag är inte blyg heller, eller kanske i vissa fall (oftast oförklarliga).
3. Rolig
Jag har en bra humor, det vore ju jobbigt om jag inte hade samma humor som mig själv måste jag säga. Jag är väldigt rolig under dagarna- speciellt i mitt huvud, där är jag värsta ståuppkomikern, fast det är det bara jag som vet.
4. DåligPåAttPrioritera
Jag gör det jag känner för. HEMSK egenskap. Jag måste förbättra mig, men det är så jobbigt. Fast nödvändigt.
5. Glad
Jag är oftast glad när jag är med mina vänner och andra trevliga människor så jag uppfattas nog som glad.
.
Sen skulle jag beskriva mig själv som skrikigt skratt, högljudd och ganska snäll också men det skulle bli för mycket.

Kommentarer
Postat av: Jessica

inkl sexi

2013-01-16 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0